Första natten!

Jadu, då har man spenderat första natten här.
Va trött som fan efter allt bilåkande och grejer igår så jag somnade med kläderna på innan jag fick min insomningstablett.
Vaknade vid 4 i morse och fick av mig kläderna och krypt ner ordentligt i sängen.

Idag är det städdag.
Jag har utomhus ihop med en annan kille.
Det är helt okej, då kan jag röka samtidigt.
Haha.. :P
Annars så ska jag ha möte med Classe som är våran sköterska här.
Fylla i papper och annat och sen är det inte mycket mer som händer idag.
Det är jävligt slappt såhär vissa dagar i alla fall.
Skönt det faktiskt.
Vill att första veckan ska gå fort så jag kan börja gå ut mer och sen börja hänga i stallet.

Nä, men nu orkar jag inte skriva mer.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: emmelie

stall o grejer alltså? får ni rida? :)

2009-06-04 @ 10:26:13
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anonym

du suger

2009-06-05 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0