Drogfri 52 dagar!

Idag har jag vart drogfri i 52 dagar.
Sjuuukt.
Saker och ting börjar ta sig.
Jag är på väg mot ett nytt liv.
Och det va ett steg närmre en ordentlig drogfrihet idag.
Börjar återfalls preventionen.

Annars så är dagen upp och ned hela tiden.
Jag börjar pendla mer mellan dalar och toppar.
Det är skit jobbigt hur mycket det svänger varje dag.
Öka dosen med Lamotrigin tack!!!

Ridit i två dagar nu, skönt som bara den.
Brände mig i solen igår också när jag va med dom andra och tittade på när dom badade.
Satt och fick pratat lite med Danne vilket jag inte gjort tidigare.

Sover helt knasigt men jag överlever det ändå.
Väntar nu bara på att jag ska få min nya telefon.
Jävla tid det ska ta.
Men den kommer i nästa vecka iaf.

Nej, men nu skiter jag i det här.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så jävla BRA!

2009-06-25 @ 06:34:25
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com
Postat av: Anonym

du suger ger dig 2 månader sen e du körd igen HAHAHAHA

2009-06-27 @ 23:10:40
Postat av: Anonym

ovanstående måste ha vålsamma problem med sig själv.

Troligtvis en gammal "polare" som är avundsjuk eller nåt

Man är djävligt vek som börjar knarka med otroligt stark, duktig, som tar steget till en behandling och jag vet att det funkar om man bara vill.Du har allt att vinna inget att förlora. Många tror på dig men det finns alltid folk som vill sätta käppar i hjulet och trycka ner. KÄMPA PÅ

2009-06-29 @ 19:47:56
Postat av: Anonym

Luktar svartsjuka här inne, Någon som är svartsjuk på din framgång?



Alex, fortsätt i denna stilen! You fucking rock ;)

2009-06-29 @ 22:51:04
URL: http://sarahsoligberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0