Det går fort när man springer ner i nedförsbackar.

Sitter här i sängen.
Fixade i ordning här på rummet igår.
Bytte gardiner med Robin så jag fick jättesöta rosa gardiner istället.
Sen så satte jag upp lite självlysande stjärnor i taket.
Och nu idag hoppas jag verkligen att mitt paket ifrån mamma kommer så jag får lite kort, ansiktstvätts grejer för jag har fått sjukt med finnar av den jävla medicinen och så är det lite kläder.
Får se vad hon har skickat iväg för skoj till mig

Igår va både jag och Robin tvärtrötta och somnade rakt av i min säng när vi låg och pratade och lyssnade på Nirvana.
Skönt med en kille som man kan bli så jävla bra kompis med och prata jävligt öppet med.
Så tro ingenting ni som läser.

Usch, mår hor illa.
Vet inte varför men det gör jag.

Skriver kanske ikväll eller något.
Lite splittrad i huvudet just nu.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0