Behandlingshem imorgon!

Ja, nu sitter jag kvar på avdelning 2 på psyk i Borås. Väntar på att min morfar ska komma och hämta mig för jag ska spendera sista natten innan jag åker till behandlingshemmet. Fan va skönt. Är fan mucksjuk här ifrån nu. Blir några xider och så har jag folk att träffa. En kärlek, en kompis och en betydelsefull. 3 personer som jag gillar sjukt mycket på olika sätt. Fått med mig min journal här ifrån oxå. Ska bli en intressant läsning. Har träffat sjukt mycket underbara människor här inne. Många som satt sina spår. Men nu jävlar ska jag bli duktig! Ska skriva en blogg ikväll med olika roliga kommentarer m.m. Men nu ska jag förbereda mig och krama alla farväl. Over and out psyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0