Paranoida vanföreställningar och psykotiskt tillstånd.

Jag har mått sjukt dåligt i många dagar nu.
Gråtit som fan.
Hade en skön timma ihop med Robins hund här i måndags då.
Det va det ultimata.
Sånt hade jag behövt mer av.

Vilket fall.
Av mitt dåliga mående har jag satt igång konspirationer i huvudet.
Jag får paranoida vanföreställningar som det nu heter m.m.

Gjorde något test ihop med Classe där vi skulle kolla hur mitt psyke är egentligen.
Näst intill allt va dåligt men det va en sak som inte va hel keff i alla fall men den kommer jag ju inte ihåg riktigt.
Jag har sedan legat här på rummet och pratat med Robin.
Mina psykiska grejer börjar komma fram.
Stirrande stora ögon.
Konstigt prat.
Och jag trodde helt allvarligt att jag är egentligen inte mänsklig utan att jag är en själ som bara har bytt kropp.
Drog den slutsatsen ifrån att jag brukar höra mig själv som 3e person.
När jag pratar låter det inte som att det kommer från min mun.
Ja, det är helt sjukt.
Förstår om folk inte fattar.

Vilket fall.
Har i alla fall sprungit 2.5 km idag efter ett långt step upp pass på gymmet.
Sprang igår också.
Och imorgon blir det Body Pump.
Kul som fan.

Ska se om jag ska ha någon permis till helgen.
Saker och ting ser ju konstigt ut för min del nu..

Tack Rapin för att du finns jaoo,

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0