Ingen permis ifrån behandlingshemmet.

Nej, så är det.
Jag tar ingen permis denna helgen.
Är lite för sjuk och har alldeles för konstigheter som går runt i mitt huvud.
Det är jobbigt men så är det.

Nu är jag en aningen bitter när jag även försöker att sluta röka.
Sjuukt jobbigt.
Och inga cash till snus har jag heller.
Tittade i min dosa och där ligger en ensam stackare kvar.
Den får sparas till ikväll eller något.

Idag ska jag på Body Pump.
Något kul i alla fall.
Usch, hatar när det börjar bli lite sådär in åt kvällen.
Då kommer depressionen och jag faller tillbaks in i min håla.
Finns det inget slut?
Och det känns som att jag faller längre för varje gång.

Ska prata lite med Ingela ikväll hade jag tänkt för det känns inte hållbart.
Kanske får bli en snabbis in till  psyk på några dagar.
Maybe, maybe not.

Kul att så många följer min blogg nu.
Och okända människors kommentarer värmer också måste jag säga. :)

Matlusten är borta.
Har ett litet söt sug.
Ähh, jag är nog bara skev för att jag slutat röka.

Ska lägga mig i sängen en stund och tänka på bättre tider.
Sommaren 04 är ett minne blott men fy fan va kul jag hade.

Tjaoo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ger mig verkligen hopp.. Har läst igenom hela din blogg nu ikväll. Det känns som om du växer mentalt och blir starkare dag för dag. :-) Det peppar mig!

2009-07-27 @ 23:09:53
URL: http://borderlineps.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0