På din grinn

Kom precis hit nu.
Har sovit hos Nicke i natt.
Fan alltså, den killen tar verkligen priset.
Kärlek till max är det.
Så här bra trodde jag ALDRIG att det skulle vara.

Det va ju rätt deppigt hela dagen igår.
Men sen rätt snabbt efter att jag kom dit så kände jag hur allt bara rann av mig.
Förstår inte hur jag kan ha trott att kärlek skulle vara på något annat sätt.
När det egentligen är så oskyldigt, fint och helt underbart!

Att bearbeta mina grejer är verkligen på tiden nu.
Jag måste igen lära mig att lita på killar, förstå att alla är inte svin.
Alla gör inte mig illa och sviker gång på gång.
Niklas är allt som en tjej kan drömma om.
Och  jag är så jävla lyckligt lottad som har honom.

Va bara tvungen att skriva av mig lite såhär på morgonen.
Det kommer en blogg senare idag angående andra viktiga tankar.

SNÄLLA HJÄLP MIG MED MIN DESIGN NÅGON SNARAST!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej du söta!

Tack för din fina kommentar, den värmde verkligen!

Just nu har jag ingen som helst motivation till någonting så jag kan absolut inte lova något. Förlåt för att jag är så velig...

Puss söta isråtta!

2009-02-06 @ 14:40:53
URL: http://yoioo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så det är du som är tillsammans med Dickfoot ;)

2009-02-06 @ 22:34:21
URL: http://yoioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0