Mörkret omfamnade mig snabbt denna dagen..

Jag satt hemma framför datorn.
Visste att det va mycket som skulle göras denna dagen.
Vafan, det är ju en superspeciell dag imorgon.

Och nej, det är inte alla hjärtans dag som jag menar!!
Jag firar faktiskt inte sådana fjanterier.
Kanske när man blir gammal och russinaktig ovh lever med sin gamle gubbe.
Då kanske det är något intressant med hela skiten.
Men innan dess så tycker jag allt sådant är rätt så meningslöst då man "älskar" varandra och alltid är bra.
Okej, men om jag nu vill dö då när det är alla hjärtansdag och allt?

Shit vilken fest i sådana fall.
Sjuuukt.

Vill inget annat än att ha Nicke beror på.
Fan, typ sover som samtidigt som jag skriver.
Kliar lite ögat också.
Ska sova nu.

Piss off.
Kärast i Niklas, mitt alldeles egna och så nära inpå perfekt man kan vara. Lyckopiller för livet! KÄRLEK!!!


Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Bra blogg! :)

2009-02-15 @ 11:54:56
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0