Keep going on and talk shit about me..

Ja, ännu en dag sitter man här.
Lyssnar på Limp Bizkit och tänker över vad som ska hända idag.

Va hos soc igår, dom idioterna vill sätta mig på Grindgatan. (Är som ett slags behandlingshem här i Alingsås för missbrukare av olika slag)
Så att jag efter det kan få en lägenhet.
Jag vägrar och berättade att alla jag känner som har bott där har gått tillbaks till sitt gamla missbruk m.m.
Men då säger min "smarta" socsekreterare; - Men alla kan ta ett återfall.

Är hon helt slut i huvudet eller?
Jag sa det också att tar jag ett återfall så är det oftast inte på bara 1 dag, det blir oftast från en vecka till en hel månad.
Sjuk i huvudet är hon!!
Ska tillbaks nästa vecka och klaga och säga till henne att hon får hjälpa mig på något annat sätt.
Plus att hon vill att jag ska börja någon öppen jävla 12-stegs behandling.
Inte fan tänker jag börja med den skiten, plus att det är något überkristet jävla påfund och jag tror inte på Gud för 5 jävla öre.
Herregud, fakta och Ödet är mina grejer. (Lägg märke till ordvalet)

Så vi får la se vad det här sluta någonstans.
Inget Grindgatan för min del i alla fall, och inget behandlingshem heller för jag är ingen jävla pundare längre!!!

Sov hos Nicke igår också.
Haha, blev lite allvarligt snack sådär.
Berättar mer om det i en annan dag när jag vet riktigt vad det är som gäller.
Annars så hade vi det bara mys.
Legat och klängt på varandra hela natten i vilket fall.
Så kan det vara när man inte kan ha sex hela tiden heller. Mohaha! ;)

Får se vad som händer idag.
Ska träffa Sara idag i alla fall. :)
Hon är en liten spion hon, fast jag tycker det är mest charmigt.^^

Aja, men nu ska jag göra mig i ordning.

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0