En vacker Prins.

Everything it's always the same.

Är så trött så att ögonen går i kors.
Inte mycket sovande i natt för min del alls.
Låg på Petras soffa igår dock på morgonen och sov så därför va jag la inte speciellt trött under kvällen igår.
Åkte ifrån henne vid 15 tiden.
Skulle ju till Nicke för mys och film.
Det va en skön och lugn tisdag kväll, precis som det brukar vara sådär.
Hos älsklingen är det dock alltid lugnt.^^

Kollade på Spun och så va det meningen att vi skulle titta på The Descent men vi låg och pratade istället och lät filmen gå bakom.
Fick mina små ryck när dom äckliga monstrena kom fram och skrämdes.
Haha, hoppade in till Nicke och gömde mig hos honom.
Alltid tryggt där.

Sen låg vi bara och pratade och hade det massa mys.
Like usual.
Efter det va det dags att sova.
Jag halvsov och fick helt sjuka tankar för mig i huvudet.
Började lipa som en idiot och smsade med Koffe och Petra.
Tack och lov att dom va vakna där mitt i natten.
Kände bara hur allting slog mig och jag va inte vatten värd igen.
Precis som då.
En annan gång i tiden då jag va helt ensam i världen.
Hade ingenting där omkring mig.
Bara tomrum och svart.
Nicke ville jag ju absolut inte väcka heller..

Men efter allt mitt snörvlande va jag tvungen att sätta mig upp för att jag knappt fick någon luft.
Å då vaknade han.
Mitt Älskade hjärta.
Så underbar och bara fanns där för mig sen.
Ville ju absolut inte alls att han skulle vakna men det gjorde han ju, ville inte att han skulle se mig sådär.
Fast efter en stund va jag rätt glad för det i alla fall.
Finns inga ord för hur mycket han betyder.
Aldrig ens drömt om att det skulle vara så här bra någonsin.
Inte att jag skulle träffa en sån kille heller.
Han är alldeles för bra för mig har varit min tanke.
Men Koffe och Petra fick mig att inse en del att vi är bra för varandra.
Och att jag förtjänar visst honom.
Jag förtjänar det bästa, och det är precis det jag har.

Snörvlade en stund till medans han låg och höll om mig.
Pratade lugnt och fick mig att förstå att jag inte är så dålig som jag tyckte då.

Va jävligt konstig i morse när jag skulle åka där ifrån.
Vilket jag blir när jag tycker att jag har skämt ut mig.
Men hoppas inte han tog allt för illa vid sig av det.

Så nu när jag kom hem förut så har jag fortfarande varit jävligt deppig.
Började vika tvätt och annan skit för att få någonting gjort.
Parat ihop strumpor, bäddat rent i min säng.
Tvättat m.m.
Och plockat.
Ska försöka skruva i skruvarna på min spegel så jag kan få upp den på väggen ovanför sängen.
Hade vart skönt att få det gjort.
Och hitta plugg så jag kan sätta upp mina gardiner också.
Ska rota upp påsen med kläder i garaget som jag vet finns där någonstans.
Har en schysst kjol, en tröja och lite annat smått som jag vill ha där i.
Får se om jag kan hitta mina fotografier också.
För det ska ligga en svart sopsäck med dom där ute i garaget också.
Ska ta kort idag för skivomslaget idag också.
Det blir rätt kul.
Så får vi se.
Måste hålla igång hela tiden i alla fall för att slippa tänka så mycket.

Lite bättre får jag allt göra dagen om natten har varit så jävla jobbig.

Tänker på Niklas hela tiden.
Tack Petra och Koffe för att ni finns där när man behöver.
Älskar er alla 3. :)

Have a Nice Day!


(Folk som lägger in anonyma kommentarer kan börja växa upp och skriva vilka dom är. Haha, ni är skrattretande. Och förmodligen inte speciellt gamla heller som varken kan stå för vad ni säger eller har någon direkt bra formulering! Puss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0