En långsam vals mot döden...

Är det såhär livet ska vara?
Idag känner jag att jag aldrig mera ska dricka alkohol.
Nej, men det va inte så illa.
Kände mig inte direkt full igår men idag mår man la som man förtjänar.
Mår illa konstant.

Igår va det meningen att jag skulle chilla och dricka några öl ihop med Martin och Tony.
Men vi hamnade i "Lill Jockes" lägenhet som Josefin lånade medans han är i Kalmar.
Där dök det upp massa gamla människor som jag inte träffat på flera år.
Emelie Pettersson som jag vart ovän med av en anledning som egentligen inte fanns.
Vi kom ju fram till typ vad det vart som startade det också.
Sen så kom Thomas som jag inte sett heller på många år.
Hängde mycket med honom när jag va ihop med Andreas.
Käkade min första tripp hemma hos honom.
Sjuk va det kommer jag ihåg och vi pratade lite om det.
Och annat som hänt i mitt liv.
Va massa fjortisar där också som man bara ville strypa.
Sen kom Lars fram till mig. (En kille som vart dörrvakt på Book's när det fanns här i Alingsås.)
Han sa att han kände igen mig rätt mycket.
Och jag visste mycket väl varför, berättade för honom att det va för att vi strulat och då kunde han mer placera mig.
Knas knas...

Nä, men sen så va det miin tur att kläcka grodor mitt i natten.
Fan vilken ågren jag har över det.
Hur kunde jag va så jävla elak emot Nicke.
Men men..
Nu står det 1-1.

Ska dra nu alldeles strax.
Har inte tid att sitta här.
Blir till baby och mysa. :)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0