Du vet att jag inte kommer tillbaks.

Det är Onsdag.
En tråkig jävla Onsdag, och det är i mitten av arbetsveckan.
Jag är så pass misslyckad så jag har ju inget jobb  nu igen.
Men det funkar ändå.

Spär ut min tid ihop med Nicke, Petra och min familj.
Det är dom som inte ljuger på samma sätt som jag har hört att andra av mina vänner gör.
Varför hitta på sådana sjuka saker om utnyttjning m.m.
Va fan tror du inte att personen som blir anklagad för dessa onda gärningarna hade tyckt om dig om han fick reda på?
Det är sjukt hur man kan påstå sådana saker om någon bara för att den personen inte finns i ens liv längre.
Och tänker du inte på att dina lögner är genomskådliga?
Ljug om något som inte har riktigt lika stor betydelse.
Och dra inte in någon i dina lögner som kan råka illa ut för det bara för att du är lat och inte orkar med saker och ting.
Förstår inte ens hur ditt förhållande kan fungera när du gör som du gör emot han du har nu.
Idioti!!

Måste slänga lite galla på folk ibland för annars blir det för mycket som snurrar i skallen.

Haha, stor dag igår.
Eller rättare sagt stora ord.
Kommer vidare till det en annan dag.
Men fan va sjukt rätt allting känns ändå.
Du är bäst Niklas!

Blir en mindre hektisk dag idag.
Soc, sola, små ärenden m.m.
Ska kolla stan lite efter att jag har solat också.

Men jag måste faktiskt vila en stund nu..

Tjohopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0