Time Out med Bio & Shopping!

Ni som inte visste det så har jag blivit tvungen att ta en Time Out ifrån IRIS och min behandling pga att jag tagit ett återfall på det jävla jonket.
Just då tyckte jag det va tvär bra, tills jag vaknade till ifrån ruset och det låg bullar över halva golvet och personalen kom och knackade på dörren.
Så kan det ju gå.
Natten till igår så låg jag och mådde pyton och kunde knappt sova.
Hoppade runt i sängen som fan och kände mig febrig, samt kall och varm var om vart annat.

Skit samma.
Igår fick jag en enkel biljett hit till Alingsås och mina föräldrar.
Och jag tycker faktiskt det är hur skönt som helst att vara här.
Behöver inte göra så mycket alls utan att tänka igenom vad jag gjort.
Umgås med min familj vilket känns helt underbart faktiskt.

Va på bio igår ganska snart efter att jag hade anlänt hit hem.
Jag, Moa och David va på 2012.
Den va faktiskt bra.
Det va ju en sån film som det för en gångs skull hände saker i hela tiden.
Moa grät ju åt hur många gånger under filmen men det är ju inget ovanligt om man heter Moa.
Jag blev ju också efter filmen helt nojig och började tänka i dom banorna att jorden kommer att gå under när som helst.
Haha, det va sånt jag snöade in på jättemycket för många år sedan.
Fast då mer att en komet skulle krascha här på jorden.

Idag så sov jag tills 11.
Då ringde min lur och det va min soc som ringde.
Vi hade ett litet samtal om hur vi ska göra nu när jag ska slussas ut till Oriongatan och så.
Men det blir nog rätt schysst.
Ska lära känna personalen snabbt som fan där så jag får flytta till egen lägenhet i slutet av Juni, början av Juli.
Efter samtalet va det bara att hoppa in i duschen för jag skulle följa med Moa till Borås där hon skulle ta influensa vaccin.
Det gick på 10 minuter så va vi ute ifrån sjukhuset igen.
Sen åkte vi hem och pappa släppte av oss i stan.
Där har vi sprungit runt i varenda affär.
Va inne på Gina Tricot och provade massa kläder, men inget som jag direkt fastnade för.
Sen gick vi över till en annan, Vain and Design.
Där hittade jag mig en supersöt röd/vit kofta.
Kostade 299 så det va värsta kapet.

Nu ikväll ska vi annars bara ta det lugnt.
Kolla film och bara chilla.

Men ni får ha det fint party people!

Jag ska käka nu.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0