Svininfluensan

Jag ligger i sängen i Linus rum med Moa.
Vi knör här i en liten 90 säng, men det är inget ovanligt direkt.
Kollar på Animal Planet idag.
Det är en apa som är på psyket.
Helt bängt ju.
Började garva som fan när dom ställde fram en tv till apan som terapi med apor i det vilda för att den skulle lära sig hur man uppför sig i det vilda.
Öhh...okej.

Annars idag tog jag sprutan emot svininfluensan.
Efter att Moa sagt att det gjorde jätteont va jag lite rädd där i början.
Men sen när hon väl satte nålen så va det ingenting.
Gick fortsom fan och gjorde inte ont alls.
Är lite stel i armen men inte mycket mer.
Hoppas bara på att jag inte blir sjuk av den som många andra.

Hittade ju Krille på facebook för några dagar sedan och har börjat prata med honom igen.
Fan han har ju fått en son nu och grejer och ser bra frisk ut.
Riktigt snygg nu för tiden.
Hittade även Adde, får se om han accepterar vänskap eller ifall han slår av den.
Vet inte riktigt vad vi står till varandra.
Fick ett brev ifrån honom när jag satt på psyk i våras.
Aja, får se vad framtiden ger.

Ska ta lite pics med Moa imorgon.
Blir lite lättklätt faktiskt.
Får se om det blir något utomhus men det hade vart roligt nu när det är vitt ute och grejer.

Haha, jag skrattar förresten fortfarande lika mycket åt Moa och hur bra hon är på geografi.

David: Alex, vad är Englands huvudstad?
Alex ironiskt: Åh...jag tror det är Westham.
Moa: Vah, det visste inte jag!! :O
Alex: Men Moa, det vet du la att det är London.

Det märks många gånger att min syster faktiskt är blond.


Nu ska jag vila en stund med Moa.

Piss awt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0