Så skönt..

Ja, det är klart att det är sex jag pratar om.
Men alla gånger är det inte så skönt.
Det kan vara en riktig skräck upplevelse också.
Jag har många fobier vad det gäller sex.
Hår är en av dom.
Enligt mig finns det inget äckligare än en kille som inte sköter håret även där nere.
Rakat eller åtmindstonde ska det vara ansat bra.
Jag menar, vem i helvete vill pilla ut hårstrån mellan tänderna?

Sedan en sak till som jag i alla fall tycker.
Storleken HAR betydelse.
En liten och smal, hur skönt är det egentligen.
Får ju hoppas att han är bra på oralsex i så fall annars får man inte ut speciellt mycket ur det sexet.
Men en jättestor där man har skavsår i en vecka av är inte heller kul.
Hallå 28 cm snopp gör ont och det känns som att man ska spy.
Och allt för tjock ska den inte heller vara.

Många gånger äv vi också så jävla dåliga på att säga hur vi vill ha det i sängen.
I alla fall är jag det.
Men jag går med på mycket, testa nya grejer kan vara skit roligt.
För kul måste man ha i sängen och kunna skratta.
Det behöver ju inte alltid vara grav allvarligt.
Men en sak jag verkligen hatar är att rida.
Jag trivs inte tillräckligt i mig själv tror jag för att vara den som är överst.
Att vara undergiven är mer min grej.
Hårdhänt får killen gärna vara och massa dominant.

Ja...sex kan man skriva hur mycket som helst om men jag väljer att avsluta här.

Jag ska pilla iordning min dubbelsäng nu. ;)

Peace Out


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Hej.

Hittade din blogg på http://psykiatrin.blogg.se

Jag har en hemsida för människor med psykisk problematik.

Tänke att du kanske är intresserad av att bli medlem ? =)

http://gethelphere.jinity.com/



Man kanske kunde göra sidan till ett bra community i framtiden.



MvH Eriiza

2009-12-09 @ 22:58:41
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0