Självförtroende på burk.

Idag är det Tisdag.
Jag sover extremt mycket för att dom har gett mig ännu en Neuroleptika som man blir tok-trött av.

Min medicinlista ser nu ut såhär;

999mg Campral
400mg Lyrica
150mg Lamotrigin
20mg Fluoxetin
15mg Zyprexa
300mg Seroquel
25mg Propavan
5mg Zolpidem

Det är alltså 8 olika tabletter för att få mig att fungera normalt.
Känns rätt så sjukt när man ser på det såhär.
Och idag när han skulle sätta in Zyprexan helt och inte bara som en behovstablett så frågade han om 15 mg räckte.
Vafan, det borde la han veta.
Robin får ju också den fast bara 10mg.
Och han har nästan inga andra mediciner.
Aja...så kan det vara i en sjuk värld.

Har mått sådär konstigt mycket dåligt det senaste.
Skurit mig har jag gjort.
Funderat kraftigt över att ta återfall.
Allting har känts helt overkligt och jag har nog vart borta i det blå och svävat också.

Hm..
Ja, jag vet inte mer vad jag ska skriva faktiskt.
Bli i alla fall hem imorgon tills på Söndag.
Skönt med lite miljöombyte.
Hade tänkt att packa min väska nu så jag är klar med det.
Samt att be personalen att åka och hämta ut mina biljetter.

Tjohopp!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kämpa dig igenom svackan Alexandra, hitta nya krafter och motivation. Glöm inte allt negativt som kommer med ditt gamla levnadssätt.

Du klarar detta :)

Kraam

2009-08-25 @ 23:01:24
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0