Min permis vart helt drogfri!

Ja, nu är snart min permis över och det är dags att bege sig tillbaks till IRIS igen.
3 timmar och 40 minuters jävla tågresa.
Trögt som fan, men det är ju tyvärr ett måste.
Jag som är så jävla sugen på att stanna kvar här hemma.
Men icke.

Jag har ju Robin att åka tillbaks till.
Å Angelika självklart.
Och några fler.
Tänkte ta med mig min rock skiva till Singstar.
Får se hur många som kan klå mig på det änna.
No one!

Under denna helg har jag hunnit med en del iaf.
Träffat Koffe och Zara.
Hunnit tatuera mig.
Shoppat lite på Lager 157.
Imorgon blir det till Gbg och shoppa lite.
Jag letar efter den perfekta Hello Kitty väckarklockan.
Eventuellt en schysst väggklocka också.
Dock hatar jag ljudet av sekundvisaren men det är skit samma.
Ska köpa massa annat Hello Kitty tjafs också.
Har ju klätt in min dator i det sköna skin jag fått av min syster.
Och så fick jag en handduk också med måånga kittys på.
Kanske ska köpa mig en ram och skriva ut brev och annat pepp material som är bra att ha med sig hela tiden.
Självklart har jag hållt mig helt drogfri under hela min lediga tid här.
Har hunnit med en gyn undersökning till förresten.
Nu av andra orsaker än våldtäckten.
Så är det med det.
Inte druckit mig full heller utan tagit någon öl sådär.
Skönt det också utan att försöka bli helt snorfull.
Så har jag ju hållt på med min hårförvandling också.
Från svart till blond.
Går la sådär.
Men skam den som ger sig.

Aja, men nu ska jag ut och prata lite med mammsen sen ska jag hoppa i säng.
Mina mediciner har börjat verka har jag lagt märket till.

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0