Jag är bäst i hela universum.

Nu är jag hemma.
Känns jätteskönt faktiskt.
Igår träffade jag Coffe.
Vi va ute och gick och pratade skit som vi brukar göra.
Han är verkligen den som jag har öppnat mig för helt och hållet för honom litar jag mer på än mig själv.
Och han va den enda personen som ringde mig nästan varje dag när jag låg på psyk.
Inte ens min så kallade pojkvän gjorde det.
Så han är en sådan person jag kommer hålla hårt i.
Min lilla Groda!

Sen träffade ju jag Zara också.

Det va ju inte heller igår man gjorde det.

Hon hade en gång i tiden mina byxor, men dom hade kommit bort så jag fick cash för dom idag.

Sötungen vet i alla fall hur man gör rätt för sig.

Inte många som gör det.

Henne har man många underbara minnen ihop med.

Speciellt ifrån tiden i Göteborg.

Nu ska vi idag dricka några cider och jag är mest intresserad av att höra skvaller om alla idioter och vad dom gör här i stan.


Annars har jag idag vart med min syster.

Vi båda hade ett ärende på ungdomsmottagningen så vi gick dit ihop.

Jag ska få någon jävla kur mot någon jävla grej.

Nevermind, varför ska jag sitta och skriva här hur min fitta mår.

För mycket sex helt enkelt och det kan bli så, även andra orsaker kan göra att det blev som det är nu.


Den där pundiga idioten sprang runt i stan och yrade också.

Vet i fan vad den människa håller på med.

Vad är det för liv änna?

Länge leve drogfriheten.

Länge leve mediciner mot mina diagnoser.

Länge leve att mitt psykos tillstånd börjar jämna ut sig.


Nej, men nu ska jag vara social med min lilla tjej som en gång i tiden käkade för mycket piller med mig.

Satt med en ciderflaska med jordgubbar på och fick för sig att dom va inne i flaska.

Hon va rätt söt när hon fastnade där med fingret i flaskan.

Ett minne som man fortfarande kan skratta åt.


Have a Nice Day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0