Drogfri 106 dagar idag!

Ja, dagen började surt med att personalen ännu en gång hittade Robin i mitt rum.
Så nu får han hålla sig ifrån att sova här på ett tag.
Vi får la se när vi vågar göra det igen.
Och dagen har fan inte vart bra mer sen heller.
Gått igenom mina räkningar och det är inte dåligt med cash som jag måste ordna till alla mina jävla räkningar.
Skuldsanering allan blir det av det.
Fått mail tillbaks av 3 bolag som jag skickat till och det är dryga 19000 bara på dom 3 bolagen.
Har ju 7-8 bolag till som jag ska få svar ifrån.
Yes!
Kommer ju vara pank tills dagen jag dör.
Nej, men får försöka att ordna detta på ett bra sätt.
Tur att personalen här kan hjälpa till med det i alla fall.
Och så fick man bestraffning för att man inte gick på det fucking jävla onödiga brukarrådet.
Det är bara skit ändå för vi får ALDRIG det vi ber om.
Och inte fan håller vi på den där jävla noll tolerans emot droger här på hemmet så den jävla idiotpunkten borde vi ta bort.
Folk kan ju springa här knarkandes utan att det görs ett skit ifrån personalen sida.
Så fuck det!!

Annars då..
Jo, ADHD utredningen ska jag allt få fixat av soc.
Men det är inga probs alls.

Mer då.
Jag mår la okej,
Sur som fan.
Hatar personalen.
Speciellt dom som jobbar nu ikväll och natt.
Jävla Izabell jäveln och Mustafa apan.
Usch usch usch.

Nu är jag nog mest bitter och irriterad.
För dom två jävla nötterna håller ju säkerligen extra koll också för dom hatar mig, dom hatar nog Robin också bara för att vi umgås...
Nej, trött trött trött på detta stället idag och hade aldrig avböjt en panna om någon stack en sådan under näsan på mig.
Och jag är ändå egentligen inte sugen på att knarka heller.
Känner mest en obehaglig känsla när jag ens tänker på det.
Så om kicken och ruset bara satt i 20 minuter hade jag tyckt det vart okej, annars nej tack till knark också.
Ähh, fan vad jag är velig.

Slutar här!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0