Ledig läääänge!

Jadu, nu är det påsk helg och allt.
Jag ska spendera mesta tiden ihop med baby.
Najs as hell!

Annars igår vart det lite bråk.
Mer missförstånd m.m.
Orka med sådant.
Fast nu förstår jag vart mitt underbara humör kom ifrån.
RÖD VECKA!
Haha..

Ska försöka att få en klipptid idag.
Hoppas hoppas!
Så ska jag köpa två nya smycken så jag kan göra mina angelbites.
Gjorde min andra piercing i underläppen igår när jag kom hem för jag hittade ett litet smycke där. :)
Schysst som faen, så nu har jag äntligen snakebites.
Lite svullet just nu men det brukar det ju alltid vara.
Fast annars blev det helt perfa!

Så, vi får se vad helgen ger med sig.
Jag ska i alla fall vänta på att mamma skyndar sig.
Slutar 12:30 idag.

Go Skärtorsdag.

Nä, men jag har inget mer att skriva nu.
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra påsk :)

Själv sitter jag här framför datorn och har noll lust att fira denna dagen denna gången ;P

2009-04-11 @ 22:45:15
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vart har du tagit vägen? :O

2009-04-16 @ 17:24:42
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0