Sex, tjureri och annat knaseri.

Jag trivs här nere.
Ska kolla lägenhet på Onsdag och det känner jag mig peppad inför.
Blir även att söka lite flera jobb idag.
Skåne är mitt hemland, thats it.
Idag har vart en lugn dag.
Lite smått bakfull va man ju efter gårdagen.

Hade sex i tvättstugan. Aj vad ont det kan göra ibland. Haha...men det va la hyffsat kul förutom att killen är jääävligt ego ibland måste jag säga.

Jag vart lite tjurig också.

Annars har det vart lugnt.
Vart inne i stan och kollat lite.
Skulle till en annan stad och kika lite mer men blir att göra det imorgon istället.

Aja, vi får se.
Blir turne snart iaf.

Tjipp! :)

Tack Johanna, dina ord värmer sjukt mkt. :)


Kommentarer
Postat av: sara

titta in här :)





hitta hit genom psykiatrin.blogg.se





alltid skönt att läsa andra blogger som också är bipolära..känna att man inte e ensam.. aja ville bara säga hej =)

2009-04-29 @ 23:50:24
URL: http://manodepressiva.blogg.se/
Postat av: niklas

antar att du får se någon sida där du älskling. som sista sms ikväll. mår fan bara piss av allt detta att ja inte får vara med dig. förlåt för allt. ja lova dig något som ja vill hålla men svårta för har bara såna tankar att vara med mina gammla vänner måste få prata me dig. men du ska inte ha den bördan häller puss älskar dig. jaa du och ja ska ha familj:D

2009-04-30 @ 00:59:58
Postat av: Johanna

Msn. Berätta. Om du vill. Puss

2009-05-07 @ 14:55:40
URL: http://yoioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0