Stora planer med kärleken!

Ja, det är faktiskt så.
Många av er kommer att tycka att vi ska vänta och se m.m.
Men vi har pratat igenom detta ordentligt och ser ingen anledning att vänta alls.

Vi ska ju flytta ihop så fort han får lägenheten i Alingsås.
Det är ju liksom ett som är säkert sådär redan.
Men vi har också kommit fram till det att vi sak skaffa en liten bebis.
En tidsfråga bara och med lite tur kanske det blir väldigt snart.
Beror ju på hur det tar sig.

Jag har ju aldrig haft problem med att bli gravid innan och han har inga problem med att göra en tjej på smällen heller för den delen.

Så ja, det blir bebis en vacker dag för oss.
Och det är något vi har pratat igenom jätte ordentligt med allt.
Bostad, pengar och allt sådant.
Och det är löst faktiskt.
Drogfria är vi båda nu och det är något vi vill hålla tillsammans.
Och ska.
Så är det bara med det.

Vi pratar om allt, för det kan vi.
Eller vissa saker är la lite svåra att bara säga sådär för jag är ju som jag är.
Och det är även han.
Men ett sånt här öppet förhållande med prat och sånt det har jag aldrig haft innan.
Mycket lögner och att man stuckit under stolen med saker har jag gjort i dom flesta förhållnanden innan men inte detta.
Vill inte göra det heller emot Niklas.

Så mycket som vi pratat om nu.
Och hör och häpna.
HAN frågade angående förlovning.
Vilket han har sagt hela tiden att han aldrig kommer att göra.
Jag blev superglad faktiskt.
Inte för att jag hade tänkt på det direkt med tanken på att vi är rätt nya i vårat förhållande. :P
Glatt överraskad blev jag i alla fall.

Shit vad jag älskar den grabben!!!

Nej, men jag måste jobba nu för det kom in mer jobb nu.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0